za 05 okt

Nieuw-Lekkerland

Speel mee met De Zandtovenaar!

Speel mee met De Zandtovenaar!

Tijd en locatie

05 okt 2024, 20:00 – 22:00

Nieuw-Lekkerland, Raadhuisplein 1, 2957 RK Nieuw-Lekkerland, Nederland

Over het evenement

Speel jij een instrument en lijkt het je leuk om in een orkest met De Zandtovenaar mee te spelen? Dan is deze uitnodiging voor jou! Zaterdag 5 oktober 2024 geeft Apollo een groot concert met de enige echte Zandtovenaar in het thema van ‘De Ark van Noach’ in sporthal De Klipper te Nieuw-Lekkerland! Aan dit concert zullen 12 repetities voorafgaan, waaronder een sectierepetitie en een muzikale masterclass. De repetities zullen onder professionele begeleiding van Matthijs Hoogendijk staan. En jij kunt als projectlid meedoen aan dit project!

Om mee te kunnen doen met het project moet men minimaal 8 van de 11 repetities aanwezig kunnen zijn. In geval van ziekte of andere omstandigheden kan hier in overleg een eventuele uitzondering voor gemaakt worden. Het concert zelf zal zaterdag 5 oktober 2024 in de avond plaatsvinden.

De repetitiedata zijn als volgt:

- Donderdag 16 mei

- Donderdag 30 mei

- Donderdag 13 juni

- Donderdag 27 juni

- Donderdag 4 juli

- Donderdag 11 juli

- Donderdag 5 september

- Donderdag 19 september

- Donderdag 26 september

- Donderdag 3 oktober

- Zaterdag 15 juni (sectierepetitie & masterclass)

Op donderdagen zullen de repetities van 19.45-21.45 plaatsvinden.

De kosten voor deelname zijn €75. Dit is contributiegeld voor 11 repetities onder professionele begeleiding, waaronder een een muzikale masterclass met sectierepetitie en lunch, en bladmuziek. Binnen enkele dagen na uw aanmelding zal u een factuur ontvangen via de mail, waarna u het bedrag kan overmaken. U kunt het bedrag overmaken naar NL16 RABO 0361 7175 20 tav Muziekvereniging Apollo onder vermelding van ‘Aanmelding Project Zandtovenaar 2024 voornaam + achternaam’.

Speel je geen fanfare instrument, zoals trompet, bugel, hoorn, trombone, saxofoon, bas, of euphonium, maar bijvoorbeeld harp? Stuur dan eerst even een mail naar info@muziekverenigingapollo.nl, dan kunnen we overleggen of je mee kunt spelen. Hobo's, klarinetten, dwarsfluiten en fagotten kunnen zich ook  aanmelden zonder een mail te sturen. Pianisten en snaarinstrumenten (zoals viool of cello) kunnen helaas niet met het project meedoen. Ben je slagwerker? Stuur dan ook eerst even een mail ivm de beperkte bezetting. Voor vragen kunt u ook bellen naar Thijs de Vreede (secretaris) +31 6 24 20 40 38.

Meld je aan via de form!

Het aanmeldformulier sluit vrijdag 3 mei om 23.59.